
At bede er at åbne sig op overfor Gud og lægge os selv og vores liv i hans hænder. Det er en fantastisk gave, men nogle gange kan det være svært at bede. Ja, umuligt. Hvad gør man så? Det dykker vi ned ved gudstjenesten på søndag kl. 10.00, hvor Rasmus Kiilerich Breindahl er præst.
Under prædikenen er der børnekirke (til og med 1. klasse) og juniorkirke (2. klasse+).
Under nadveren er der mulighed for at gå til forbøn.
Efter gudstjenesten er der kirkekaffe.
Billedet er fra https://www.magnific.com
